marți, 30 noiembrie 2010

Juramant

Citeste de acum Neimpartasite pe neimpartasite.wordpress.com  

“Frumoasa si senina, luminoasa si incatatoare conduci nestiutoare
fiecare pas al trairii mele.”
“Prezent si puternic, optimist si cald sustii nestiutor fiecare pas al trairii mele.”

Nimic pe lume nu iti seamana si nimic nu poate sa te inlocuiasca. Departe sau langa mine, simt fara tagada puterea atingerii noastre intregi si ma ghidez cu sufletul impacat dupa cararea dorintelor tale. Nu te gasesc in fiecare lucru si nu te doresc in fiecare clipa – tu esti cu mine oricand si oricum si nu te simt departe decat cand, fara chibzuinta, renunt sa am credinta in taina ce ne leaga. 

Te vad si imi face bine. Iti vorbesc si ma linistesc. Te tin de mana si am incredere.
Te vad si ma linistesc. Iti vorbesc si am incredere. Te tin de mana si imi face bine.
Te vad si am incredere. Iti vorbesc si imi face bine. Te tin de mana si ma linistesc.

Eu nu am nevoie de tine. Nu ma mana in povestea noastra mai mult decat dorinta de a iti face bine, sunt langa tine pentru ca ma lasi sa iti stau alaturi si vreau sa iti stau alaturi pentru ca iti place sa fii cu mine. Te caut numai acolo unde stiu ca esti si nu sper sa gasesc linistea apropierii noastre decat langa tine. Imi porti de grija si te simt in juru-mi si nu e nimic sa imi dea mai multa putere. 

Stii ca poti trai fara mine – de ce sa vrei sa renunti la tine?
Stiu ca pot trai fara tine – de ce sa vreau sa renunt la mine?

Mergi si asteapta-ma oriunde tintesti sa ajungi. Calauzeste-ma si arata-mi unde vrei sa fiu. Descopera frumosul nadejdilor mele si asaza-te cuminte in casa viitorului nostru. Indraznesti si visezi alaturi de mine si iti dau toata forta sa ma ridici. Cad si renunt cand imi lipseste speranta si imi dai toata tihna sa ma regasesc.

Te vad si imi face bine. Iti vorbesc si ma linistesc. Te tin de mana si am incredere.
Departe sau langa mine, simt fara tagada puterea atingerii noastre intregi si ma ghidez cu sufletul impacat dupa cararea dorintelor tale.

Citeste de acum Neimpartasite pe neimpartasite.wordpress.com  

Niciun comentariu: